Meest Gestelde Vragen

Seizoenkaart

Wanneer ontvang ik mijn seizoenkaart?

Je seizoenkaart wordt voor aanvang van het nieuwe seizoen verstuurd.
Deze ontvang nog voor de eerste thuiswedstrijd.

Ik wil een seizoenkaart bestellen, hoe doe ik dit?

Alle informatie over de seizoenkaart 19-20 vind je hier: www.fcvolendam.nl/seizoenkaart

Kom je er online niet uit dan kun je mailen naar ticketing@fcvolendam.org of langskomen bij de administratie van het Kras Stadion.

Account

Ik wil mijn wachtwoord wijzigen, is dat mogelijk?

Je kunt je wachtwoord wijzigen via www.fcvolendamtickets.nl

Ga naar inloggen, vul je klantnummer of e-mailadres in en klik op wachtwoord opvragen.
Je ontvangt een e-mail, op het bij ons bekende e-mailadres, met de instructies om je wachtwoord te wijzigen.

Ik heb de mail om mijn wachtwoord op te vragen / te wijzigen niet ontvangen, wat nu?

Mogelijk is de mail in de ongewenst map terecht gekomen.
Mocht je de mail alsnog niet kunnen vinden kun je het nogmaals proberen of contact opnemen met de afdeling ticketing via:

Telefoon: 0299 - 809900
E-mail: ticketing@fcvolendam.org

Hoe maak ik een account aan voor het online verkoopkanaal van FC Volendam?

Als je online een ticket besteld voor een thuiswedstrijd van FC Volendam wordt er automatisch een account en wachtwoord aangemaakt. Je ontvang hiervan een bevestigingsmail op het bij ons bekende e-mailadres.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Je kunt je wachtwoord wijzigen via http://www.fcvolendamtickets.nl

Ga naar inloggen, vul je klantnummer in en klik op wachtwoord opvragen.
Je ontvangt een mail, op het bij ons bekende e-mailadres, met de instructies om je wachtwoord te wijzigen.

Waar kan ik mijn relatienummer vinden?

Je kunt je relatienummer terugvinden linksboven op de achterkant van je SeizoenClubCard.

Ik wil mijn e-mailadres of adresgegevens wijzigen, is dat mogelijk?

Als je ingelogd bent op www.fcvolendamtickets.nl kun je in jouw account je e-mailadres en adresgegevens wijzigen.

Tickets

Ik heb online kaarten besteld, kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Helaas, een online bestelling van toegangskaarten kan niet worden gewijzigd of worden geannuleerd.

Hoe kan ik bestelde toegangskaarten betalen?

FC Volendam biedt je de mogelijkheid om te betalen via iDEAL.

Wat moet ik doen als mijn betaling mislukt is?

Neem contact op met de afdeling Ticketing van FC Volendam. Stuur bij voorkeur een e-mail met zo veel mogelijk gegevens naar ticketing@fcvolendam.org

Hoe veilig is mijn online betaling?

FC Volendam maakt alleen gebruik van betaalsystemen die qua beveiligingstechnologie het meest actueel zijn. Je koopt je kaarten dus in een veilige omgeving. Alle betalingen worden afgehandeld door Ingenico, een bedrijf gespecialiseerd in het veilig verwerken van online betalingen. Zodra de betaling is goedgekeurd door Ingenico, krijgt FC Volendam de melding dat de betaling is verwerkt.

Ik ben supporter van de bezoekende club, kan ik online tickets bestellen?

Helaas is dit niet mogelijk wegens gemaakte afspraken met onze gemeente en de bezoekende club.


Het (online) verkoopkanaal is uitsluitend bestemd voor supporters van FC Volendam en niet voor supporters van de bezoekende club of personen die woonachtig zijn in deze regio. FC Volendam heeft het recht om supporters van de bezoekende club te weren bij de ingang van het stadion. Restitutie is niet mogelijk. De koper/aanvrager van de tickets is te allen tijde verantwoordelijk voor alle aangeschafte tickets. Doorverkoop of doorgeven van tickets is strafbaar!

Hoe kan ik online tickets bestellen?
  1. Ga naar www.fcvolendamtickets.nl
  2. Kies in het overzicht de gewenste wedstrijd en klik op BESTEL
  3. Klik op de plattegrond van het stadion op één van de tribunes/vakken die open staan voor de online verkoop
  4. Klik op de gewenste stoel(en)
  5. Klik op GA NAAR BETALEN
  6. Login met uw klantnummer/e-mailadres en wachtwoord of vul de gevraagde gegevens in het formulier in
  7. Ga akkoord met de standaardvoorwaarden en klik op VOLGENDE
  8. Klik op VOLGENDE (je ontvangt een e-ticket)
  9. Selecteer een betaalmethode en klik op BEVESTIG
    Je wordt nu doorgestuurd naar de betaalwebsite van de gekozen betaalmethode
Hoeveel kaarten kan ik (online) bestellen?

Vanaf het begin van het seizoen staan alle wedstrijden online in de verkoop.
Per wedstrijd kun je maximaal twee kaarten per persoon bestellen.

Zodra het vooroverleg, met de bezoekende club en onze gemeente, heeft plaatsgevonden kan dit aantal verhoogd worden naar vier of acht kaarten. Het vooroverleg vindt ongeveer vier tot vijf weken voor de wedstrijd plaats.

Voor welke tribunes kan ik online kaarten kopen?

Online kun je kaarten aanschaffen voor de volgende tribunes:

  • Jaap Jonktribune (excl. de vakken JD/JE)
  • Jaap Bondtribune
  • Pé Mührentribune
Hoe kan ik kaarten bestellen voor de hoofdtribune?

Kaarten voor de hoofdtribune worden niet online verkocht en kunnen worden aangevraagd via: ticketing@fcvolendam.org
Vermeld hierbij je NAW-gegevens en de gewenste tribuneplaats(en).

E-tickets

Hoe ontvang ik mijn e-tickets?

Je ontvangt je e-tickets in een PDF-bestand per e-mail. Zorg dus altijd dat je een werkend e-mail adres opgeeft.


Al onze e-tickets zijn te scannen vanaf mobiel. Let hierbij op de helderheid van het beeldscherm.
Natuurlijk kun je ook de e-tickets printen een meenemen naar het Kras Stadion.


Geprinte e-tickets bevorderen de doorloopsnelheid bij de toegangspoorten.
Print de e-tickets altijd op blanco A4-papier zodat de barcode goed te scannen is.

Als ik mijn e-ticket(s) print is de barcode een zwart vlak, wat nu?

Dit komt waarschijnlijk doordat de E-ticket(s) geprint zijn vanaf een Apple-apparaat. Als je de tickets print vanaf een ander apparaat zou het probleem opgelost moeten zijn. Ook kun je de kaarten vanaf je mobiel laten scannen.

Catering

Welke cateringpunten zijn er in het Kras Stadion?

Hoofdtribune:                  ClubCorner
Jaap Jonk tribune:          Aan De Dijk (supporterscafé) + Cateringpunt
Pé-Mühren tribune:        Cateringpunt
Jaap Bond tribune:         Cateringpunt
Uitvak:                            Cateringpunt

Entreebeleid

Hoe kom ik bij de Rabo Lounge, Club van 200 of de Botterzaal?

Deze ruimtes zijn te bereiken via de ingang bij de administratie.
 

1e etage:                            Club van 200 + Botterzaal
2e etage:                           Rabo Lounge
 

Vanuit de Rabo Lounge kun je via de Club van 200 (1e verdieping) naar je plek op de hoofdtribune.

Hoe kom ik vanuit de Rabo Lounge op de hoofdtribune zonder twee keer gescand te worden?

Vanuit de Rabo Lounge op de 2e verdieping kun je via de Club van 200 op de 1e verdieping naar de hoofdtribune.

Hoe kom ik bij de Red Carpet-, Orange Lounge of het museum (Uniek Volendam)?

Deze ruimtes zijn te bereiken via de ingang van ons museum (Uniek Volendam).
 

1e etage:                            Museum
2e etage:                           Red Carpet + Orange Lounge

Hoe kom ik bij de Runderkamp Lounge?

Deze ruimte is te vinden in het hoekgebouw (hoofdtribune/Pé Mühren).


Heb je een kaart voor de hoofdtribune? Je kunt de Runderkamp Lounge verlaten door de nooduitgang achterin de lounge.
Op vertoon van je kaart kun je weer terug naar binnen.

Hoe kom ik bij het spelershome of de persruimte?

Deze ruimtes zijn te bereiken via de ingang spelershome.
 

Begane grond:                 Persruimte
1e etage:                          Spelershome

Hoe kom ik bij de Mercedes Benz Lounge of de bestuurskamer?

Deze ruimtes zijn te bereiken via de ingang bestuurskamer.
 

Begane grond:                  Bestuurskamer
2e etage:                          Mercedes Benz Lounge

Hoe kom ik bij het supporterscafé ‘Aan De Dijk’ van FC Volendam?

‘Aan De Dijk’ is te bereiken via de ingang van de Jaap Jonk tribune (lange zijde).
Het supporterscafé bevindt zich onder de tribune.
 

Heb je geen kaartje voor de Jaap Jonk tribune maar voor één van de andere tribunes?
Je kunt binnendoor via de hekken naar de juiste tribune.

Hoe kom ik bij de administratie/receptie van het Kras Stadion?

De administratie van het Kras stadion bevindt zich in het midden onder de hoofdtribune (Dr. Duintribune).
Entree via de glazen schuifdeuren.

Hoe kom ik bij de ClubCorner (cateringpunt hoofdtribune)?

De ClubCorner is te vinden bij de ingang bij vak DT.

Hoe kom ik vanuit de ClubCorner bij de vakken DB, DA en HS op de hoofdtribune zonder twee keer gescand te worden?

Je kan voorlangs bij de hoofdtribune naar de vakken DB, DA en HS.

Let op: het kan zijn dat de doorgang gesloten is als de spelers het veld op komen voor de warming-up, het veld afgaan na de warming-up en bij opkomst voor de wedstrijd. Hierna is het wel weer mogelijk.

Hoe kom ik vanuit de ClubCorner bij de Pé-Mühren tribune?

Je kunt vanuit de ClubCorner via het hek binnendoor naar de Pé-Mühren tribune.

Nieuwsbrief

Hoe schrijf ik mij in voor de nieuwsbrief?

Meld je aan voor de supportersnieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en nieuwtjes van FC Volendam.
Aanmelden voor de Oranje Post doe je via: https://www.fcvolendam.nl/club/supportersnieuwsbrief/

Bereikbaarheid & parkeren

Kom ik in aanmerking voor een parkeerkaart?

FC Volendam geeft geen parkeerkaarten uit.
Als je Volendam binnenrijdt wordt door middel van borden aangegeven waar geparkeerd kan worden. 

Contact afdeling ticketing

Wat is het bezoekadres?

Sportlaan 10
1131 BK Volendam

Hoe kom ik bij de afdeling Ticketing in het Kras Stadion?

De afdeling Ticketing bevindt zich bij de administratie van het Kras stadion in het midden onder de hoofdtribune (Dr. Duintribune). Deze is te bereiken via de schuifdeuren.

Wat zijn de openingstijden van de afdeling Ticketing?

De afdeling Ticketing is van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:15 uur geopend.
Op wedstrijddagen is de afdeling Ticketing geopend van 08:30 uur tot einde wedstrijd.

Wat zijn de contactgegevens van de afdeling ticketing?

E-mail:                               ticketing@fcvolendam.org
Telefoonnummer:               0299-809900



Laatste nieuws